• قالب سبز
  • قالب سبز
  • قالب سبز

  تبليغات شما در وبلاگ مستند در اين محل


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

موضوعات

آرشيو مطالب

نويسندگان

پيغام مدير
به وبلاگ دانلود موزیک و سریال با لینک مستقیم و اختصاصی بصورت رایگان خوش آمديد ...
قالب اين وبلاگ با به روزترين امكانات توسط جديترين سایت فروش قالب ، مستند ساخته شده .
اميد است از وبلاگ من حداكثر استفاده را بريد .
با تشكر مدير : دانلود موزیک و سریال با لینک مستقیم و اختصاصی بصورت رایگان
دانلود مستند دیوید کاپر فیرد (حتما دانلود کنید)

 http://upload.dl.nightdownload.com/images/5pgi0bhgb4loni0crr07.jpg

دیوید کاپرفیلد (به انگلیسی: David Copperfield) با نام اصلی دیوید سِت کوتکین (به انگلیسی: David Seth Kotkin)، تردست آمریکایی در ۱۶ سپتامبر سال ۱۹۵۶ در شهر «متاچن»، واقع در ایالت نیوجرسی آمریکا از پدر و مادری یهودی که از روسیه مهاجرت کرده بودند، به دنیا آمد. او در کودکی، شعبده بازی با کارت را از پدر بزرگش آموخت. کاپرفیلد نخستین اجرای خود را در سن ۱۲ سالگی در شهر زادگاهش به نمایش گذاشت. مهارت‌هایش را در تردستی به سرعت توسعه داد و رسما به عنوان جوان‌ترین شعبده باز شروع به کار کرد. او در سن ۱۶ سالگی به تدریس یک دوره درسی شعبده بازی در دانشگاه نیویورک پرداخت.

کاپرفیلد در طول سالهای دهه هفتاد میلادی به اجرای شعبده بازی در تلویزیون و سالنهای نمایش پرداخت و در سال ۱۹۷۸ نخستین بار اجرای ویژه خود را با نام «جادوی دیوید کاپرفیلد» به نمایش گذاشت که موفق به کسب جوایزی شد و نامش بر سر زبانها افتاد. در سالهای دهه هشتاد، او به شعبده‌بازی‌هایی در مقیاس بالاتر روی آورد، از محبوبترین نمایش‌های او ناپدید نمودن مجسمه آزادی به سال ۱۹۸۳ بود. از تردستیهایدیگرش، گذشتن از دیوار بزرگ چین و فرار از زندان آلکاتراز (که تابه آنروز هیچ زندانی موفق به فرار از آن نشده بود) می‌باشد. وی همچنین به‌عنوان نخستین تردستی شناخته شد که بدون کمک کابل توانست پرواز کند. کاپرفیلد برترین تردست دوران معاصر لقب گرفت و توسط دبیرخانه کنگره آمریکا «اسطوره زمان» نامیده شد.

او شعبده بازیهای قدیمی را به سبک مدرن و جدید و جالبی عرضه کرد و موجب شد تا مردم دنیا، به این نمایشها با دید ‏بهتر و ‏هیجان‌انگیزتری به نگاه کنند. دیوید کاپرفیلد جوایز بسیاری نیز دریافت نموده و موفق به کسب لقب شوالیه از دولت فرانسه و دکترای افتخاری از ‏دانشگاه فوردهام شده است.‏ همچنین در موزه مادام توسو در لندن که مجسمه مومی اشخاص مشهور را قرار می‌دهند، مجسمه مومی وی هم ‏اضافه گردیده‌است. در ۴ کشور هم تصویرش را بعنوان یادبود بر روی تمبر چاپ کرده‌اند.‏

در آمد او فقط در سال ۲۰۰۳ بالغ بر ۵۷ میلیون دلار بوده و از نظر درآمد در دنیا نفر دهم می‌باشد.‏ کاپرفیلد در بیش از ۴۰ کشور و با تعداد بیش از ۳ میلیارد تماشاگر برنامه داشته‌است.

شعبده بازی حقه بازی و کلک زدن است و هیچ شعبده بازی دارای قدرت خاصی نیست , این موضوعی است که برخی افراد نمی داند.

در این قسمت شما می بینید : ناپدید شدن مجسمه آزادی،رد شدن از دیوار بزرگ چین، ساختمان Imploding،محو هواپیما، و بسیاری دیگر موارد دیگر…

امیدواریم از دانلود این مستند از سایت نایت دانلود لذت ببرید.

نام مستند : David CopperfieLd ILLusion

فرمت : Avi

کیفیت : خوب

لینک دانلود : مستقیم از سرور سایت

 

 

     نويسنده : admin        دسته : <-PostCategory->        14:53 - سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:دانلود مستند دیوید کاپر فیلد,شعبده بازی های دیوید کاپر فیلد,        بازديد :              
دانلود مستند planet earts

 http://upload.dl.nightdownload.com/images/4ll8c439li4chjg697g.jpg

|مستند عظیم با کیفیت بالا برای اولین بار در ایران به صورت پارت های جداگانه دوتایی با حجم پایین|

 

مستند سیاره زمین Planet Earth در سال ۲۰۰۶ توسط بخش مستند کانال BBC و به کارگردانی Alastair Fothergill با بودجه ۲۵ میلیون دلار در مدت ۵ سال ساخته شد . این مجموعه در ۶۲ کشور و ۲۰۴ محل متفاوت فیلمبرداری شده است . George Fenton برای این مجموعه موسیقی با شکوهی را تصنیف کرده است که لذت تماشای این چنین اثری را چندین برابر کرده است . در زمان تماشای این مجموعه بارها و بارها سکانس های باورنکردنی را خواهید دید که گوش سپردن به این موسیقی متن ( با کیفیت صدای دالبی دیجیتال ۶ کاناله ) بر هیجان شما خواهد افزود ! گوینده این مستند David Attenborough یکی از شناخته شده ترین گویندگان و طبیعت شناسان جهان می باشد و لقب Sir را نیز دریافت کرده است . این مستند دارای ۱۱ قسمت می باشد . در اولین قسمت یک دید عمومی درباره مناطقی که در ۱۰ قسمت بعدی قرار است به آنها پرداخته شود ، داده می شود . در هر کدام از ۱۰ قسمت بعدی به بررسی یکی از بوم های طبیعی روی زمین و جانورانی که در آن ناحیه زندگی می کنند، می پردازد .

در این مستند رفتارهایی از حیوانات که تا پیش از این دیده نشده بود به تصویر کشیده شده است ، مانند : تعقیب گوزن توسط گرگ ها از بالا ، بچه خرس های گریزلی که برای اولین بار از غار بیرون می آیند ، حمله ناگهانی صدها شمشیر ماهی و … کارشناسان از این مجموعه با عنوان ” نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین ” نام برده‌اند . همچنین سیاره زمین ، نخستین سری فیلم مستندی است که با دوربین‌های با وضوح تصویر بالا ( HD ) تهیه شده است .

سیاره زمین یکی از کامل ‌ترین فیلم های مستند زیستی درباره زندگی جانداران روی زمین در خصوص نحوه‌ ی زندگی و رفتار شناسی جانداران گوناگون از قبیل آبزیان ، پستانداران ، پرندگان ، خزندگان و دوزیستان ، مکان‌ های جغرافیایی مختلف و پوشش جانوری و … آنهاست که در ۱۱ قسمت به نام‌های : از قطب تا قطب From Pole to Pole ، کوه‌ها Mountains ، آب شیرین Fresh Water ، غارها Caves ، بیابان ها Deserts ، دنیاهای یخی Ice Worlds ، جلگه ‌های پهناور Great Plains ، جنگل‌ ها Jungles ، دریا های کم‌ عمق Shallow Seas ، جنگل ‌های فصلی Seasonal Forests ، اعماق اقیانوس Deep Ocean تشکیل شده است و تصاویری شگفت انگیز از حیات طبیعی در سیاره زمین ارائه می کند که نفس هر بیننده ای را در سینه حبس می کند .

این مجموعه بی‌نظیر به گروه‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود: اول، عاشقان طبیعت و حیوانات، دوم، میکسرها و مونتاژکارهای فیلم، سوم، کسانی که می‌خواهند انگلیسی خود را تقویت کنند.

اسامی قسمت های مختلف این مجموعه:

۱- از قطب تا قطب

۲- کوه ها

۳- آب های شیرین

۴- غار ها

۵- بیابان ها

۶- سرزمین های یخی

۷- دشت های وسیع

۸- جنگل ها

۹- آب های کم عمق

۱۰- بیشه های موسمی

۱۱- اعماق اقیانوس ها

     نويسنده : admin        دسته : <-PostCategory->        22:37 - دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:دانلود مستند planet eart,        بازديد :              
مستند دوبله شده ی top gear

 مستند تخت گاز Top Gearدوبله

 



قصل دوازدهم قسمت سوم

تاریخ پخش : چهارشنبه 89/06/31
     نويسنده : admin        دسته : <-PostCategory->        14:14 - جمعه 6 اسفند 1389برچسب:دانلود مستند تخته گاز دوبله شده,top gear,        بازديد :              
دانلود مستند home برترین مستند از لحاظ فیلمبرداری

                                      mostanad%20 مستند حیات وحش ,Home   شاهکاری دیگر از مستند های شبکه BBC

دانلود مستند بی نظیر و فوق العاده ی  BBC Home  – با لینک مستقیم و رایگان

بی اغراق می توان گفت در بین تمام فیلمهایی که در مورد طبیعت ساخته شده است این مستند از لحاظ جلوه های بصری و تصاویر نمایش داده شده از نقاط مختلف زمین بی همتا می باشد، تصاویری خیره کننده و بسیار بسیار دیدنی از سراسر جهان که هر بیننده ای را در جای خود میخکوب می کند. در واقع این فیلم انقلابی در صنعت ساخت مستند به حساب می آید. موسیقی متن بسیار زیبا که برگرفته از موسیقی های ملل مختلف دنیا از جمله کشور عزیز ما ایران است زیبایی این مستند رو دوچندان کرده است. در یک کلام می توان ادعا کرد که این مستند زیباترین مستند ساخته شده تا کنون در زمینه طبیعت می باشد.
“خانه”، فیلمی از Yann Arthus-Bertrand است که درباره خانه ی ما در کهکشان، یعنی زمین ساخته شده است. این فیلم بطور صد در صد شامل تصویربرداری هوایی از مکانهای مختلف کره زمین در ۵۴ کشور دنیاست. در این مستند نشان داده می شود که تنوع زیستی برروی زمین چقدر زیاد است و بشر چگونه تعادل زیستی برروی این سیاره را تهدید می کند. این فیلم در ۵ ژوئن سال ۲۰۰۹ همزمان در ۱۸۱ کشور دنیا عرضه شد و رکورد سرعت پخش فیلم را در تاریخ سینما شکست.
تم سراسری این مستند بیان کنند چگونگی پیوند همه موجودات با زمین است و اینکه همگی با هم در یک توازن زیستی قرار دارند و نقش اساسی انسان را در برهم زدن این نظم نشان می دهد که چگونگی با انقلاب کشاورزی، توسعه صنعت نفت، آتش سوزیها و … شکافی عظیم در این نظم جهانی بوجود آورده اند. در پایان نشان داده می شود که چگونه می توان با استفاده از انرژیهای تجدید پذیر، ایجاد پارکهای بیشتر، همکاری بین کشورهای مختلف در خصوص مسائل زیست محیطی و آموزشهای اضافی در راستای اصلاح وضع موجود حرکت کرد.

     نويسنده : admin        دسته : <-PostCategory->        14:8 - جمعه 6 اسفند 1389برچسب:دانلود مستند home,دانلود home,د download home,        بازديد :              

  مطالب گذشته

لينک دوستان
قالب سبز

مرجع برترين فيلمهاي سال 2010و2011 قيمت هرفيلم فقط 100 تومان باانتخاب شما

دانلود فیلم

دانلود مستند های روز

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مستند های روز و ebook و فیلم و آدرس mostanad.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






لينک هاي روزانه

امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 17524
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1

http://mostanad.loxblog.com/